penzedviszakapod

Az ami eddig csak neten történt, most már gyakorlatban kint a mindennapi életben - Baumax,praktiker,stb...rengeteg helyen vásárlásaid -és barátaid,ismerőseid vásárlásai -vissza juttattják a pénzedet e - rendszeren keresztül a zsebedbe ill.számládra

A multi level marketing gyakorlati használata

A siker = a kitűzött célokat tervezéssel elérni! A sikeres emberek ott kezdik, ahol a SIKERTELENEK abbahagyják: amikor NEHÉZZÉ válik!

Döntés után:
Miután meghoztad a döntést, hogy az MLM üzletet fogod használni azért, hogy változtass az életeden, hogy elérd célodat.

Regisztráció:
Mint tudjuk minden hálózathoz tartozik egy regisztráció. Ezzel a regisztrációval egy privat franchise-t veszel meg, magyarul egy olyan működő rendszert, amit ha használsz, akkor sikeres hálózatépítő lehetsz.
A regisztrációban vásárolt termékeket, vagy szolgáltatásokat el kell kezdeni fogyasztani, használni!
Miért?
Mert így lesz terméktapasztalatod, amit el tudsz mondani másoknak, amitől forgalmat teremtesz. A tapasztalatodat írd le, hogy mások is lássák, ill. meg tudd mutatni mindenkinek, aki megkérdez téged róla.

Amíg a termékeket, szolgáltatásokat használjuk, addig már el is kezdhetjük azt a bizonyos címlistát, ill. a céllistát összeírni.

Névlista
Miért kell? EZ A LEGNAGYOBB TŐKÉTEK A VILÁGON!!!
Ezzel a kapcsolati tőkével fogjuk más emberek pénzét beáramoltatni a cégünkhöz. A havi TELJES-ÍT-mény alapján pedig a cég visszaosztja a JUT-alékot. Azaz mint már észrevehettétek a rendszerváltás óta a kapitalizmusban amikor kész a TELJES akkor adják oda azt, ami JUT!!!!! Azaz meg kell változtatnod a gondolkodásodat a munkáról. Csak akkor kapsz jutalékot, ha teljesítettél. Ez nagyon fontos!

Milyen kategóriák alapján minősítsem a címlistámat?
Én nem keresek meg mindenkit, csak néhány embert eki a következő kategóriákba belefér. Ez egy fejvadász attitűd, ami hatékonyabb lehet:

1. kategória: akik változtatni szeretnének az életükön, azaz nem akarnak alkalmazottként dolgozni, vagy vállalkozni szeretnének, de nincs a vállalkozásukhoz "anyagi" tőkéjük.
2. kategória: más MLM-es hálózatépítő szakemberek, akik már nem dolgoznak a szakmájukban, vagy csak "dolgozgatnak". Velük a legkönnyebb eredményt elérni, mert viszonylag képzettek.
3. kategória: direkt marketinges szakemberek. Nekik a hatástöbbszörözést lehet eladni, ill. esetenként a passzív jövedelmet.
4. kategória: hatásközpontok. a hagyományos vállalkozásoknál vannak olyan területek, ahol kirakhatod a terméked, szolgáltatásod reklámjait, prospektusait. Amíg várakozik a vállalkozó ismerősöd ügyfele, addig tájékozódhat a promóciós anyagokból. Ne felejtsd el motiválttá tenni az ismerősödet, különben nem lesz hatékony a népszerűsítés.
5. kategória: informális vezetők, szervezők. Akik ügyes szervezők, vezetők, de ezt érdektelenűl végzik, ill. megbecsülés nélkül, karitatív tevékenységből. Nekik fel lehet villantani a képességeik kamatoztatását.
6. kategória: munkanélküliek, akik hajlandóak mindenre, hogy pénzük legyen

Ezen belül pedig távolságok alapján is válaszd külön Őket

Bővítésük: minden nap bővüljön legalább egy névvel életed végéig. Ezt lehet a fogyasztókon, nemet mondókon, ismerősökön keresztüli ajánlások kérésével!!! Tartsunk náluk bemutatót.
Kitűzőkkel, szórólapokkal figyelmet lehet felkelteni. Esetenként hirdetésekkel, de vigyázz, nem mindíg másolhatóak a munkatársaid számára.
Segítség kérése: "Kérjetek, és adatik"! Mindenki szeret segíteni, ezért ebbe a mondatba csomagolva lehet ajánlásokat kérni. Pl: "Kérlek segíts nekem ilyen, és ilyen embereket találni, mert Én döntöttem: ki akarok törni a jelenlegi helyzetemből, ezért választottam a kapcsolati tőkém kamatoztatását, a referencia marketinggel párosítva. Ha tudsz jobb ötletet, hogy hogyan érhetem el céljaimat az MLM-nélkül, akkor szólj, de ha nem akkor kérlek segíts! Hidd el nem maradok hálátlan (ezzel már 'alulról' is motiválhatsz valakit)". Vagy: "kérlek segíts, és gyűjtsd össze az összes ilyen, meg ilyen ismerőseidet, hogy felajánljam nekik a legújabb vállalkozásaim termékeit, szolgáltatásait, üzleti értékét!" Természetesen a hangnem változó. Függ a Te egyéniségedtől, és az ismerősöd személyiségétől.

Céllista
Miért kell? Nem győzöm hangsúlyozni mindenkinek, hogy mennyire fontosak a leírt, színes, és kidolgozott célok!!! Ezek adják az üzemanyagodat, a lendületedet, a hajtóerődet! Ez lesz a hajtóerőd, ami átvisz a kudarcokon, ami a fájdalomcsillapítód lesz az elutasításokkor, kudarcokkor. Ha nincs célod, akkor sodor az ár. Ha nincs célod, akkor nem tudod merre mész. Állj neki MOST és egy füzetet ragassz tele képekkel, és rajzolj bele mindent, írd le a lehető legszínesebben. Használd Brian Tracy: Főnix szemináriumát, a vezetőd is segíthet abban, hogy mi alapján állíts fel reális célt, amit az elméd is el tud fogadni. Fontos, hogy el tudd hinni, hogy Te ezt megteheted. Szabadítsd fel a tudatodat. hogy hogyan és mit tudsz elérni a jelenlegi helyzetetdől kiindulva. Nekem ez a feladat egy ébredést jelentett! Aki ezt átélte az tudja mit akarok mondani.

4 klasszikus cél:
- Sok pénz
- Ház
- Autó
- Utazás

Tanulj az elején sokat! Megéri.
Miért? Mert ez is egy szakma. Ráadásul elég kemény szakma, de helet élvezni nagyon. Gondolj bele, hogy mennyi időt tanultál eddig, és feltehetően pályaelhagyó vagy és még így se fizetik meg a Te életszínvonaladat. Vagy egyszerűen pályakezdő vagy, és látod, hogy mennyit kell még tanulni, és természetesen már most sem fizetik meg a szakmádat. Esetleg az életed hajnala következik, és látod, hogy mennyi időt elpazaroltál nem gondolva a nyugdíjadra, azaz nincs veszteni valód.

Másold le azt ami működik, azoktól, akik sikeresek!
Miért? Mert ők már kitaposták a működő járt utat. Természetesen Én is anno kitaláltam mindent, hogy hogyan lehetne könnyebben kevesebbet dolgozni, de mindig visszatértem a felsővonal tanításaihoz. Ezt a vargabetűt jobb ha Te is nagyon hamarabb átéled ;)) Amúgy is az egész élet egy kreatív másolás! Nincs új a nap alatt! Valószínű, hogy néhány járatlan út még lesz, ami működik a jövőben, de az esszencia már létezik a vezetőidnél.

Hagyd el a komfort zónát!
Miért? Mert a konfortzóna a legnagyobb ellenségünk egyike. Nekem is mindennap meg kell vele küzdeni, de tudom, hogy ha elkezded, és lendületet kapsz, akkor már észre sem veszed a nehézségeket.

Fejlesszed a személyiséged, és válj vezetővé!
Miért? Mert minél erősebb, és határozottab a személyiséged, annál több követőre találsz. Ha határozatlan vagy, akkor kevésbé leszel sikeres, mint aki határozott. Ezt segítheti, ha a bemutatókat felmondod tükörben, egy ember elött, pár ember elött, kis csoport elött! Ne félj tőle. Ha sikeres leszel, úgy is elkerülhetetlen, hogy kiálj, és elmond a nyilvánosság elött a rendezvényeken az élményeidet. Korábban a mélyen introveltált személyem volt kidolgozva nálam, de miután láttam, hogy nem találtam vele célt a társadalomban, azóta fejlesztem személyemet a kifelé figyelésben is, és erősítem, hogy minél több követőt találjak. Én még nem láttam sikeres hálózatépítőt, aki ennek ellenére lett volna sikeres.

Tanulj meg motiválni embereket.
Ez a legnagyobb művészet, és a legértékesebb képesség. Természetesen különbséget kell tenni motiváció, és manipuláció között. Az első kétoldalú, míg az utóbbi egyoldalú haszonnal jár.

Kudarcok:
Általánosságban a Pareto elv itt is működik. A teljesítményeinknek csak a 20%-a hozza a sikereink 80%-át. Vagyis a kudarcban is érvényes ez a statisztika.

Kérdezés technika, kifogás kezelés
Ajánlom olvass el mindent, halgass meg mindent, ami ebben a témában található, mert nagyon jó befektetés. A kérdésekkel megtudhatjuk a kifogások valódi okait, amit kezelhetünk utána. Írj le minden kifogást, amit nem tudsz kezelni, és beszéld át a szponzoroddal vezetőddel.

Lendület
Ez az üzlet a lendület üzlete. A lelkesedésedből indul ki. Minél nagyobb a lelkesedésed, annál nagyobb az üzleted. Ezt külön oldalon megtalálod kibontva

Hit!
„A pesszimista embernek mindig igaza van, de sosincs öröme benne.” Igen ez szerintem mindent elmond. Ha hiszel benne, akkor sikerülni fog amit elterveztél, akkor nem állhat semmi az utadba. Nézd meg a feltalálókat, hogy mennyi kudarcot átéltek, mire sikerült nekik valami.

Ha eddig eljutottál, akkor kérd meg a szponzorod, vagy a vezetőd, hogy segítsen a meghívásban, bemutatók tartásában.

Meghívás
Időpont egyeztetés a cél. A válasz: a cégünk profilja a prevenció, az egészségvédelem, ezért üljünk le.

Tapasztalat szerzése, avagy „csak csináld”! (Just do it)
Nekem nagyon tetszik a NIKE szlogenje. Ezt az üzletet, csak csinálni kell! Később elég művelni. ;))

Szponzorálás, csoport munka
E
z nagyobb feleősség, mint a regsiztrálás, és indulás költsége, mind anyagilag, mind időben. Mások személyének a kibontásáért kell felelned. Érdemes elolvasni a Big Al mindent elmond a hálózatépítésről c. könyvet. A vezetődet kérdezd meg erről a könyvről, ha nem tudod beszerezni

Eszközök:
Egy kis bemutatókészlet beszerzése. nincs eszközök nélkül termelés! Gondolj, bele, hogy, ha nincsen a fodrásznak ollója, akkor nem tud hajat vágni. Ha nincs a földművesnek, kapája, ásója, akkor nem tud ültetni. Ezt jó, ha beszerezzük, mert ha valakivel beszélünk, vagy bemutatjuk a termékeket, szolgáltatáűsokat, ill. az üzletet neki, akkor a legjobb, ha érdeklődés esetén rögtön ki tudjuk elégíteni az igényeit. Ha ezt nem teszed meg, akkor ha elváltok egymástól, mások szándékai keresztezhetik a Te szándékaidatt. Néhány éve tanultam, hogy "az élet egy szándékháború"! Ezen érdemes gondolkodni.

Képzések:
Gyere el képzésekre. Mindenre amit meghirdetnek, mert itt kapsz újabb töltéseket, itt kapsz meg minden új információt, és itt találkozhatsz az üzlettársaiddal, vezetőiddel. ... és különben is jobb mint a "való világ".

Használj hetitervezőt!
Egy hetitervező használata a statisztikák, és az eredmény mérése miatt fontos. Nem kell elszámolnod vele senkinek, csak magadnak. Ha nem fejlődik az üzleted, akkor ha ránézel a tervezőre, meg tudod állapítani, hogy miből van kevés az eredményhez. Ekkor a vezetőd is segíthet kérdésedre, hogy megoldjad a problémákat.

Konzultációk:
Legalább napi 1 konzultáció a szponzorral, legalább heti 1 konzultáció a vezetővel. Neked kell őket keresned. Ha nem keresed Őt, Őket, akkor Ő mással fog foglalkozni helyetted, másoknak adja oda az idejét. Természetesen ezt másoltasd is, mert így lesz stabil az üzleted.

Legyen aktív e-mail címed
A XXI. században az e-mail elengedhetetlen a gyors és hatékony kommunikációban, még akkor is, ha nincs számítógéped. Vannak könyvtárak, netkávézók, irodák, ahol ez elérhető. Még sms értesítést is kaphatsz róla!

Prezentációk:
Ha beregisztrálsz valakit, akkor ajándékozd meg valamivel munkatársadat, ami segíti a munkáját. Pl. egy könyvel, vagy kazettával!!! Itt találsz néhány hasznosat.

Összegezve, ismételve az MLM üzlet titkai, pár fontos gondolatban:
Lelkes munka. Ha lelkes vagy, akkor mások jól érzik magukat melletted. Ez pedig ragadós, és Ők is lelkesek lesznek, és Ők is lelkesek akarnak lenni. Apatikus, görbe szájjal, hanggal nem lehet létezni sem, nemhogy dolgozni, kivéve a temetkezési vállalatoknak.
Az MLM a lendület üzlete. Az üzlet a lendülettől fejlődik. Az első 3 hónap a legaktívabb, a legnagyobb lendület itt van, ezt kell megragadni, mind nálad, mind a kezdő munkatársaidnál.
Csak „csinálni” kell. "Just do it" A NIKE már régen rájött.
Napi 3 bemutató heti 5 ször. Ez a nagyszámok törvénye. Itt ki fog jönni a sikerhez a teljesítmény.
AJÁNLÁS KÉRÉSE!
Csak az alkalmazott tudás ér valamit. Ez a felismerés nekem is sokba került ;))
"Az MLM visszaadja az emberek önértékelését!"
Fejleszd személyiségedet
Válj vezetővé
Másold, ami működik
Csak az vezet, aki követ valamit
Konzultálj a szponzoroddal, vezetőddel. Ő tükröt ad neked.

- na - hasznos volt ezeket elolvasni ? de használd is ok?



Weblap látogatottság számláló:

Mai: 5
Tegnapi: 2
Heti: 16
Havi: 59
Össz.: 25 921

Látogatottság növelés
Oldal: Mitr szolnál egy kis oktatáshoz ?
penzedviszakapod - © 2008 - 2024 - penzemviszakapom.hupont.hu

A HuPont.hu segítségével egyszerű a honlap készítés! Programozói tudás nélkül is: Honlap készítés

ÁSZF | Adatvédelmi Nyilatkozat

X

A honlap készítés ára 78 500 helyett MOST 0 (nulla) Ft! Tovább »